måndag 26 november 2012

Kära dagbok! Hej bloggen! Fina läsare! Äääsch, jag hatar att påbörja inlägg för jag vet aldrig hur jag ska börja. Det var ännu värre när jag skrev rubriker, som ni kanske märkt att det var läääänge sen jag slutade med. Jag vet ju aldrig vad jag ska skriva.
I alla fall. Måndag och ny vecka. Vilket är mycket bra för det betyder att det är mindre än två veckor kvar innan jag åker hem en vecka. Jag har jobbat förmiddag idag, mitt sista inplanerade arbetspass. De lär säkert ringa in mig nån gång mer, men jag har  minst sagt fullt upp med plugg i december.
Jag har även lämnat in ett litet arbete idag. Det skulle vara inne senast kl 16.00 och jag blev klar och lämnade in 15.54. Snacka om sista minuten. Jag brukar alltid lämna in i god tid annars, så jag hade lite panik idag. Men jag klarade mig ju iaf.
David flög till Landskrona idag och ska vara bort på kurs ända till på fredag. Så jag och Ozzy har en ensam hemma vecka nu igen. Jag och min lilla plutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar