tisdag 27 november 2012

Jag har suttit några timmar på förmiddagen med min studiegrupp och fått en del gjort på en uppgift. Nu ska jag äta min lyxiga lunch i form av en hemmagjord smoothie (det är otroligt tråkigt att laga mat till sig själv, därav mitgt val av lunch). Gott, nyttigt och mättande. När jag sörplat i mig den ska jag sätta mig och läsa i vanlig ordning.
Ikväll ska jag träna, vare sig jag är frisk eller inte. Jag har inte ont i halsen längre, bara liiite snorig och lite hostig. Tar jag det någorlunda lugnt så fixar jag det. Måste bara komma igång igen.

Juste, jag fick resultat idag från rapporten jag skrev för några veckor sen. GODKÄND! Mums på det!!! En tjej i min studiegrupp hade av misstag blivit mailad resultat från 26 st i klassen och kunde då se att det bara var 7 av dessa 26 som var godkända, varav jag var en av dem. Nöjd tjej!


Min lunch bestående av hallon, blåbär, banan och mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar