torsdag 8 november 2012

Igår var jag duktig. Först var jag en sväng till Malin på förmiddagen och snosade Lovebebis. Sedan hem för två timmars seminarium. Sedan diskade och städade köket. Efter det stekte jag pannkakor tills David kom hem från jobbet. Åt och åkte iväg till Christer och Julia och snosade både bebis (som inte är bebis längre egentligen) och valp. Jag och Christer tog en timmes promenad sen åkte jag hem och gick direkt iväg till gymmet för en och en halv timmes armpass. Jävlar i helvete vad vi dödade armar jag och Therese. När jag kom hem kunde jag knappt duscha, jag orkade inte hålla händerna över huvudet, dom var såå tunga! Gött!!! 

Nu ska jag gå och mysa med hunden en stund innan grupparbetet drar igång. Sen ska jag försöka sova nån timme för inatt väntas jobb! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar